Na tieto veci, by ste pri zariaďovaní kancelárie nemali zabudnúť

Zariaďovanie firemných priestorov je vždy zásah do fungovania celej firmy. Je však potrebný, keďže pekné prostredie kancelárie môže vo výraznej miere ovplyvniť výkon vašich zamestnancov. Preto sme pre vás vypísali veci, na ktoré by ste nemali zabudnúť pri zariaďovaní vašej kancelárie.

Moderná kancelária

Ak to so zariaďovaním firemných priestorov myslíte skutočne vážne, prvé na čo by ste mali myslieť pri jej zariaďovaní je vízia, ktorú vaša firma má.

Inak by totiž mali vyzerať kancelárie nejakého start-upu a inak priestory serióznej finančnej inštitúcie či právnickej spoločnosti.

Na základe vízie vašej firmy si totiž budete istejší predstavou o vašej novej kancelárii.

Začnime stolom

Jednou zo základných vecí, ktorými by ste mali začať pri zariaďovaní nových priestorov je výber kancelárskych stolov.

Pri ich výbere je dôležité myslieť na to, aby kancelárske stoly poskytovali zamestnancom dostatok priestoru na prácu.

Dnes sa môžete stretnúť s veľkým množstvom druhov rôznych kancelárskych stolov. My vám odporúčame staviť na drevené kancelárske stoly, ideálne v neutrálnych farbách.

Ďalším typom stolu, ktorý sa môže hodiť na vyplnenie priestoru v kancelárii, alebo skvelo zapadne do firemnej kuchynky, je jedálensky stôl.

V kanceláriách však tieto typy stolov neslúžia len na konzumáciu jedla, no častokrát sa používajú aj do rokovacích miestností.

Koberec do kancelárie, áno či nie?

Koberce, ktoré by pokrývali celú plochu kancelárie sa čoraz častejšie stávajú prežitkom.

O to viac ich však nahrádzajú štýlové koberce, ktoré môžete umiestniť do oddychovej zóny pre vašich zamestnancov.

Aj vďaka peknému dizajnovému kobercu sa môže z tejto zóny stať miesto, kde sa budú vaši zamestnanci a obchodní partneri radi vracať.

Ak plánujete takúto zónu vo vašej kancelárii vytvoriť ubezpečte sa, že vybraný koberec bude ladiť s ďalším nábytkom vo vašej kancelárii.

Zdroj obrázku:
ImageFlow / Shutterstock.com

5/5